aniita,,* Moderador
Cantidad de envíos : 904 Edad : 35 Localización : can pikaa,, (maLLorca) Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Gala 2 "Bad Day" con Pablo Vie Mayo 02, 2008 6:52 pm | |
| ◘ [GALA 2] - "Bad Day" junto a Pablo → Daniel Powter
Where is the moment we need the most You kick up the leaves and the magic is lost They tell me your blue skies fade to grey They tell me your passion's gone away And I don't need no carrying on
You stand in the line just to hit a low You're faking a smile with the coffee to go You tell me your life's been way off line You're falling to pieces everytime And I don't need no carrying on
'Cause you had a bad day You're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know You tell me don't lie You work at a smile and you go for a ride You had a bad day
The camera don't lie You're coming back down and you really don't mind You had a bad day (x2)
Well you need a blue sky holiday The point is they laugh at what you say And I don't need no carrying on
'Cause you had a bad day You're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know You tell me don't lie You work at a smile and you go for a ride You had a bad day
The camera don't lie You're coming back down and you really don't mind You had a bad day (Oh Holiday...)
Sometimes the system goes on the blink And the whole thing turns out wrong You might not make it back and you know That you could be well oh that strong And I'm not wrong
So where is the passion when you need it the most Oh you and I You kick up the leaves and the magic is lost
You've seen what you like And how does it feel for one more time You had a bad day (x2)
---------------------------------------------------------------------
y aqui teneiS eL viiDeo de su actuaCiion:
https://www.youtube.com/watch?v=Wf1ZhM_RFak
--------------------------------------------------------------------- xauuuu! =)
aniita,,*
Última edición por aniita18 el Vie Mayo 02, 2008 7:35 pm, editado 1 vez | |
|
ximetet Manu ha de ser favorito todas las semanas
Cantidad de envíos : 170 Edad : 32 Localización : Donde este Manu!!!!!!! Fecha de inscripción : 22/04/2008
| Tema: Re: Gala 2 "Bad Day" con Pablo Vie Mayo 02, 2008 6:58 pm | |
| gracias por ayudarnos tanto en serio ojala hubiera gente como tu | |
|
xQ.Manu.eS.eL.MeJoR Admin
Cantidad de envíos : 831 Edad : 34 Localización : PueBlaNtE de rUbEn!! Quiero ir pa malaga Fecha de inscripción : 22/04/2008
| Tema: Re: Gala 2 "Bad Day" con Pablo Vie Mayo 02, 2008 8:38 pm | |
| | |
|
aniita,,* Moderador
Cantidad de envíos : 904 Edad : 35 Localización : can pikaa,, (maLLorca) Fecha de inscripción : 27/04/2008
| Tema: Re: Gala 2 "Bad Day" con Pablo Vie Mayo 02, 2008 8:39 pm | |
| juaSjuaS xDDDDDD jajaja
=) | |
|
angylaloka Moderador
Cantidad de envíos : 715 Edad : 29 Localización : Galiciaaa !! ( Virgoo) Fecha de inscripción : 27/04/2008
| |
xQ.Manu.eS.eL.MeJoR Admin
Cantidad de envíos : 831 Edad : 34 Localización : PueBlaNtE de rUbEn!! Quiero ir pa malaga Fecha de inscripción : 22/04/2008
| Tema: Re: Gala 2 "Bad Day" con Pablo Sáb Mayo 03, 2008 12:13 pm | |
| la letra y el video | |
|
ximetet Manu ha de ser favorito todas las semanas
Cantidad de envíos : 170 Edad : 32 Localización : Donde este Manu!!!!!!! Fecha de inscripción : 22/04/2008
| Tema: Re: Gala 2 "Bad Day" con Pablo Mar Mayo 06, 2008 9:10 pm | |
| Aniita es muy trabajadora | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Gala 2 "Bad Day" con Pablo | |
| |
|